Poštovane/i sugrađanke/sugrađani,

Poznato vam je da smo otvoreni za vaše prijedloge, sugestije, pa čak i kritike, a u cilju postizanja većeg nivoa zadovoljstva u primarni nivo zdravstvene zaštite, a samim tim i kvalitetnije pružanje usluga. Upravo osluškujući vaše sugestije i uvažavajući kritike formirali smo Call centar za ID za odrasle, koji je danas zvanično počeo sa radom. Zamisao je postići veću dopstupnost usluga, bez neposrednog dolaska u ustanovi, omogućiti stanovništvu ruralnih područja da telefonskim pozivom mogu ostvariti neke od usluga, sa posebnim akcentom na starije sugrađane.

Call centar će raditi svakim radnim danom (osim vikenda i praznika) u periodu od 07:30h do 20:30h. Pauza rada Call centra organizovana je u dva termina od 10:00 do 10:30h i od 18:00 do 18:30h.
Brojevi Call centra: 041/231-379 i 041/231-326. Pozivom na neki od brojeva otvaraju se dvije mogućnosti:
- Da zakažete kod ID za odrasle pritisnite 1 i
- Da naručite terapiju pritisnite 2.

U slučaju da se agent ne javi odmah na poziv aktiviraće se poruka: Ubrzo će vam se javiti prvi slobodan operater.

Želimo naglasiti da se zakazivanje pregleda odnosi samo na Izabranog doktora za odrasle, dok se specijalistički pregledi moraju zakazati neposrednim dolaskom u ustanovi.

Takođe, osim navedenog agenti iz Call centra pružaće sve opšte informacije o radu Doma zdravlja Cetinje. Svi dosadašnji brojevi kod izabranih doktora i ostalih službi ostaju u funkciji.

Savremene tehnologije omogućavaju efikasnost i širu dostupnost, te se nadamo pozitivnim reakcijama i obostranom zadovoljstvu.

Menadžment

FaLang translation system by Faboba